Regulamin

Wstęp

  1. Właścicielem sklepu internetowego www.labofbeauty.pl jest firma LAB OF BEAUTY LUXURY PLACE ***** SEBASTIAN KACPRZAK z siedzibą w Gdyni 81-383, ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 26/1u, NIP 9581595903, REGON 386164685. Adres poczty elektronicznej sklepu: labofbeautysalon@gmail.com zwanego dalej Sklepem Internetowym. Nabywcą w sklepie internetowym może być osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat zwana dalej Klientem. Klient może zakupić w Sklepie Internetowym kosmetyki i akcesoria.
  2. Realizacja sprzedaży w sklepie internetowym odbywa się według zasad poniższego regulaminu wyłącznie na terytorium Polski. Złożenie zamówienia w sklepie www.labofbeauty.pl oznacza akceptację zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu oraz zobowiązuje Klienta do ich przestrzegania.
  3. Ceny produktów wyrażone są w polskich złotych i są to ceny brutto. Do wartości zamówienia Sklep Internetowy doliczy lub zwolni z kosztu transportu (przy zakupie produktów za kwotę 100,00 dostawa gratis).
  4. Zamówienia można składać całą dobę każdego dnia w roku. Realizacja zamówienia i wysyłka na terenie Polski następuje następnego dnia roboczego od momentu wpływu środków na konto firmy. Po upływie maksymalnie kolejnych 2 dni roboczych paczkę z zamówionymi produktami otrzymają państwo na wskazany adres.
  5. Paczki przygotowujemy i wysyłamy codziennie w każdym tygodniu w roku (wyjątek: święta i dni ustawowo wolne od pracy).

Składanie zamówień i realizacja 

         Produkty w Sklepie Internetowym zostały podzielone na kategorie.

  1. Klient robi zakupy wybierając na stronie Sklepu Internetowego kategorię a następnie wybranie produktu z dostępnej listy znajdującej się w centralnej części sklepu. Dodawanie produktów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku „do koszyka”, a akceptacja całego zamówienia odbywa się po wpisaniu danych potrzebnych do wysyłki paczki i kliknięciu przycisku „potwierdzam zakup”.
  2. Klient składając zamówienie akceptuje ten regulamin i wyraża zgodę na dysponowanie przez Sklep swoimi danymi osobowymi niezbędnymi wyłącznie do realizacji bieżącego zamówienia i kontaktu handlowego w razie braku któregoś z produktów lub błędów adresowych w bieżącym zamówieniu. Firma nie udostępni danych osobowych podmiotom gospodarczym czy fizycznym. Zapisani do newslettera mogą otrzymywać na e-maila informację o naszych konkursach, prezentach, promocjach, zniżkach i rabatach.

Realizacja zamówienia

  • Klient składa zamówienie w Sklepie Internetowym a następnie otrzymuje wiadomość e-mail z informacją „Potwierdzenie złożenia zamówienia”.
  • Klient dokonuje płatności za zamówione produkty na dwa sposoby:
  1. Płatność online:
    Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Przelewy24
    Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
    Karty płatnicze:

*PayPo
* Przelewy online
* Blik
* Karty płatnicze

* Apple Pay
* Google Pay

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

  1. Na nasze konto: Alior Bank 38 2490 0005 0000 4530 9483 7559 podając w tytule wpłaty „Zamówienie nr. XXXX”. 
  • Sklep otrzymuje informację o stanie płatności. Jeżeli płatność jest prawidłowa Sklep potwierdza wpłatę informacją na e-maila „Wpłata została zaksięgowana na naszym koncie”.
  • Sklep wysyła paczkę do Klienta wyłącznie przez InPost KURIER oraz InPost Paczkomaty z zamówionymi produktami poprzedzając informacją e-mail „Zamówienie zostało wysłane”. 
  • Klient zostanie powiadomiony przez ww przewoźnika o statusie przesyłki wiadomością na wskazany adres e-mail. W szczególnych przypadkach nastąpi kontakt telefoniczny przez kuriera InPost. 
  • Po odebraniu paczki przez Klienta transakcja jest zakończona.
  • Jeżeli wiadomość e-mail nie pojawi się na Państwa skrzynce pocztowej, to prosimy o sprawdzenie zabezpieczeń SPAM, które mogą czasami blokować pocztę przychodzącą a także prawidłowość wpisania adresu e-maila w zamówieniu.
  • Koszt dostawy:
    • Zamówienie powyżej 100.00 zł – koszt wysyłki ponosi Sklep – 0.00 zł
    • Zamówienie poniżej 100.00 zł – koszt wysyłki ponosi Klient – 17.00 zł
  • W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

  1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, zgodne z Umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. W przypadku, gdy Sprzedawca stosuje mechanizmy indywidualnego dostosowania cen na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, każdorazowo przekazuje tę informację Konsumentowi, podczas składania Zamówienia, z uwzględnieniem wymogów, jakie nakładają w tym zakresie przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
  4. Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
  5. W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie internetowej Sklepu Internetowego, Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży.
  6. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

Dostawa

  1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  2. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:
    1. za pośrednictwem firmy kurierskiej;
    2. dostarczone do Paczkomatu.
  3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Towaru.
  4. Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z pkt. VII ppkt. 2.
  5. Sprzedawca dostarcza Klientowi dowód zakupu.
  6. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.

Uprawnienie do odstąpienia od Umowy

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 30 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Termin 30-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
  3. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  4. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone m.in. w przypadku:
    1. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    2. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  5. Pozostałe wyjątki od prawa do odstąpienia od Umowy zostały wskazane w art. 38 ust. 1-2 Ustawy o prawach konsumenta.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar od Klienta.
  8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.
  10. Pouczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru znajduje się w poniższym linku

Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar zgodny z Umową.
  2. Sprzedawca odpowiada z tytułu niezgodności Towaru z umową na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta wobec Klienta będącego Konsumentem oraz Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres LAB OF BEAUTY LUXURY PLACE ***** SEBASTIAN KACPRZAK z siedzibą w Gdyni 81-383, ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 26/1u, na adres poczty elektronicznej: kontakt@labofbeauty.pl, numer telefonu +48600577656.
  4. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie.
  5. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
  6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania.
  7. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta

Gwarancje

  1. Towary mogą posiadać gwarancję producenta.
  2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na stronach internetowych Sklepu.

Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
    2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
    4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Ochrona danych osobowych

Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na stronie Sklepu.

Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
  2. Zawarte w niniejszym Regulaminie zapisy dotyczące Konsumenta, w przedmiocie odstąpienia od umowy oraz reklamacji, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Nie stosuje się zapisów o pozasądowych sposobach rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  6. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.